anelias värld

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2012

En kompis i sorg.

Av angelica - 16 augusti 2012 22:47

Hej!

Jag "känner" en tjej som bor i närheten av Stockholm som jag har kontakt med via datorn och mobilen. Vi har haft kontakt i ungefär 3 år nu. Jag har alltid trott att hon lever ett bra liv med många vänner, bra familj och inte har något att sörja. Vi har inte haft så mycket kontakt den senaste tiden, men för ungefär två dagar sedan såg jag något på hennes facebook sida som fick mig att ändra min bild av henne helt. Hennes mamma dog för ca 2 månader sedan i cancer och jag tänkte "oj, det måste vara riktigt jobbigt".. men det var bara början. Idag såg jag en länk till hennes blogg som jag såklart klickade på. Och där stod det en hel del svåra saker, mest om hennes brandom. En sak som stod var att hennes bror dog när han var 8 år om jag inte minns fel. Det värsta är att han blev knuffad framför ett tåg av deras pappa. Det finns dock folk som skriver sånt bara för att folk tycker synd om dom, men jag tror verkligen att detta är sant. Jag litar verkligen på henne för hon är hur snäll som helst. Jag vet att jag borde vara försiktig när det gäller folk från internet men man får ju tycka och tänka vad man vill eller hur? Jag tycker iallafall väldigt synd om henne, men jag är imponerad av henne också för att ta sig igenom de sakerna hon har gjort borde vara väldigt jobbigt. Så om du läser detta Ellah så vill jag att du ska veta att jag tycker att du är en väldigt stark människa som klarar dig igenom den skiten du är med om. Jag tycker också att du är en väldigt snäll person med super grym humor och jag vill att du ska veta att jag alltid finns här för dig, ibland är det lättare att snacka med någon man inte träffar varje dag och som är utomstående. Jag hoppas att vi träffas nån gång :)



Puss & Kram

//xoxo, You know that you love me!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 5 december 2012 19:10

Här kommer en önskelista från melba.se! I hope you like it! ;)      329:-    299:-      369:-    359:-    299:-    499:-  549:-    369:-    349:-      359:-    699:-  329:-      359:-  459:-      569:-    320:- ...

Av angelica - 25 november 2012 17:41

 BB ostrich 129:-   BIKBOK     BB Cartoon 99:-    BIKBOK  FW miranda 599:-    BIKBOK      FW miranda 599:-  BIKBOK  Linne 99:- H&M    Topp 149:- H&M           DW filicity 699:-   BIKBOK      TT spotti 249:-   BIKBOK  TT flow 49:- ...

Av angelica - 21 november 2012 20:44

Hej! Det var ett tag sedan, jag vet. Men nu är jag här en sväng igen :)  tänkte slänga upp några önskelistor från olika affärer så folk som har tänkt att köpa julklappar till mig borde vara aktiva här inne! :D här kommer iallafall min första önskelis...

Av angelica - 7 oktober 2012 18:10


    Hey! Ja, som ni ser så är det soffan som var lockande idag, vilket gjorde mig väldigt trött... så det blev lite o'boy tajm! ;) Men jag var rejält seg efter igår också. Det vart bio igår me ett gäng goa grottmänniskor! haha! :) Vi såg iallafa...

Av angelica - 30 september 2012 08:57

Hey.   Mitt humör har inte direkt vart på topp vill jag inte påstå. Jag har tackat nej till precis allting mina kompisar ska hitta på och en anledning till det är att jag får en väldigt stark genomträngande tanke på att jag kommer sitta själv och...

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards