anelias värld

Alla inlägg under februari 2012

Av angelica - 24 februari 2012 19:01

Hej hej! :D


Idag har det vart en relativt vanligt dag, förutom att jag har gått halva dagen på kryckor (stukade foten i onsdags) och det var ett engelska prov som en viss person inte hade pluggat på.. hmm, jag har en underlig känsla av att detta kan ha varit jag? ;)


I slutet av dagen fick jag ett jättefint halsband, det syns på nästa inlägg. (Morgongagens outfit)


Så kanske att man kan få ett grattis i förskott?


- Jag blir byxmyndig imån -


Ha en bra kväll, hemma hos mig blir det målade naglar och tacos! ;D <3

Av angelica - 17 februari 2012 21:26

Ellie är 19 år, bor i Göteborg och är känd för sin klumpighet...



                                     Katastrof!

Tur för er att ni inte vart i min närhet idag! Oturen började redan innan jag gick hemifrån.


Jag skyndade mig upp ur sängen, vilket ledde till att jag tappade balansen och drog med mig sänglampan ner på golvet.

Jag gick och hämtade dammsugaren och dammsugade upp glassplittret, vilket ledde till att dammsugaren gick sönder.

Jag blev jätte sur, slet sladden ur vägguttaget och gick mot badrumet för att ta en uppfriskande dusch. Men jag snubblade på badrumströskeln och fumlade panikslaget efter något att ta tag i. Jag greppade tag i handfatet och drog ned det på golvet såklart... Hela badrumet blev översvämmat! Jag låg kvar på golvet och suckade högt. Jag insåg att jag var tvungen att köpa både en ny dammsugare och ett nytt handfat. 


Väl inne i stan så gick jag först till siba för att köpa en ny dammsugare. Jag köpte en för 4000 kronor. Efter det gick jag vidare till en blomsteraffär för att köpa blommor till min pappa för att han skulle köpa ett nytt handfat till mig och hjälpa mig med att montera upp det. Men jag kom inte ut därifrån på ett tag, för jag välte ned minst fem stycken vasar... Jag fick såklart betala för dem och det kostade ungefär 900 kronor...

Men jag fick iallafall tag på en fin blombukett till pappa.


Och nu sitter jag här i min soffa med chips i hela knät, spilld dricka på soffbordet och en film som hackar.

Kan en dag verkligen bli värre? Dagens motto är iallafall enkelt att avslöja: "shit happens."

Av angelica - 13 februari 2012 23:43

Hej hej! :D

Jag har riktigt tråkigt nu och har världens lust att dansa! :o

Jag har inte riktigt hängt med de senaste gångerna på dansen, men övning ger väl färdighet? :)

Ska väl avsluta min och Theresés konversation på ett snyggt sätt ;)

Men sen blir det nog att krypa ner under täcket :)

Ha de gött! <3

Av angelica - 13 februari 2012 19:44

Hellu igen! :)

Idag har jag legat i soffan halva dagen, rensat min 2:a dator, rensat min neccesär och övat lite på dans-movsen! :)

Imån är det alla hjärtans-dag som ni säkert vet och förhoppningsvis får jag skuts till älsklingen! :) <3

Men eftersom att lilleman e sjuk så är det inte säkert att mamma kan köra mig.. :o


Jag sitter och funderar på om jag ska bada och ha ansiktsmask.. det låter väldigt lockande faktiskt.. :s

 Men nu får jag springa ut i kylan o mata kaninen och sen gosa ner mig i soffan o kolla på familjen annorlunda :)

Vi hörs! :P

Av angelica - 13 februari 2012 19:24

Hellu! :D

Nu är jag 'back in the place'! :)

I helgen vart jag hos pappa och de va nice faktiskt :D

I fredags vart det ganska chill, men lördagen var höjdpunkten! ;D

Vi åkte till ÖoB på backaplan tillsammans med min moster och min kusin. Vi köpte en massa snacks, dricka och shampoo, Body Butter och ansiktsmask till MIG!! :D

Efter det fick jag syn på en cool butik som jag vart nyfiken på, så vi trampade in.. och det var sjukt svårt att ta sig därifrån!

De hade köpt upp utgående varor från andra företag och till och med Nelly kläder vart i normal-pris! :O

+ att jag hittade minst 3 väskor som kostade 180:- /st. (trodde de skulle kosta minst 500:- )

Men vi köpte dock inget.. :/

Men när vi kom hem till min moster så kollade vi på Mello, och givetvis gick rätt låtar vidare! :D (men de vart svårt o prata för ansiktet var stelt, pga ansiktsmasken...)

Men ha en chill kväll allihopa! :D

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards