anelias värld

Alla inlägg under juni 2012

Av angelica - 18 juni 2012 21:02

Hallojsan! :)


Nu är det dags för mig att dra ut, eftersom mamma sagt till mig 3 gånger redan.. men jag kan inte hjälpa att de händer så mycket intressanta saker på denna ärligt talat dumma uppfinning, för va gjorde alla innan mobiler och datorer fanns? jo, de träffades och umgicks!


Men iallafall, time to go!


see yaah!! <3

Av angelica - 17 juni 2012 22:03

Hallojsan! hallå..? är det någon där!? Men asså.. det är inte roligt längre! Kom tillbaka! :O


Hahah! Nä, men ni har tröttnat på mitt place nu va? Jag menar, hur kul är det att följa en blogg där det aldrig händer något? Jo visst, de blir ju väldigt mycket tid över men.. 


I alla fall, jag har fått någon helt underbar sjukdom.. Jag har drabbats av 1D-feber!! Och om det är någon som inte vet vad 1D står för så är det ett helt fantastiskt pojkband från Storbrittanien (fel stavning säkert, mobbas inte. ALLA gör fel ibland!) som består av Louis Tomlinson, Harry Styles, Niall Horan, Liam Payne och Zayn Malik. Och jag har blivit sjukt beroende av Louis! I LOVE YOU LOUIS 4-EVER! 


 




Men nu hoppar vi till nästa ämne.. nämligen sommarlovet! Jag var mega nära på att skriva " äntligen är det ljuva sommarlovet här! ", men jag ångrade mig. (fast nu skrev jag ju det ändå..) Men nej, jag är väl inte normal då, för jag tycker faktiskt att sommarlov är rätt trist.. jag menar vad ska man hitta på? Föräldrar jobbar så man blir fast hemma, inte har man skaffat moppe-kort ännu heller.. Så ja, det är ett mega maximalt rop på hjälp! Snälla, söta, rara du som sitter och läser detta i hopp om att finna något intressant i texten, kan väl dela lite tips på vad man kan göra ett trist sommar lov? Eftersom du garanterat inte kommer hitta något intressant längre ner, eftersom du redan läst min kärleksförklaring till Louis som tråkigt nog var det enda intressanta i denna text. Men eftersom du redan närmar dig slutet kan du ju fortsätta läsa dessa fjuttiga rader som är kvar, det hade vart väldigt snällt av dig!


Here is mina planer inför sommaren: 


- Lysekil torsdag till Söndag.

- Liseberg med mina fina tjejor!

- Sola så att jag blir brunare än brunast!


Men de där få sakerna tänker jag absolut sten tvär vägra att dryga ut över ett helt sommarlov! Never in my life! 


Hejdå fina du, glöm nu inte att klicka på komentera och skriva några skojjiga grejer! 

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards