anelias värld

Alla inlägg under oktober 2011

GBG

Av angelica - 30 oktober 2011 17:07

hej hej :)

Nu e jag hemma hos min moster och mina kusiner i gbg :D (Y)

Igår va de släktkalas här, och de va faktiskt riktigt nice! (Y)

Men nu ska la jag göra nåt annat kanske :s

Ha de bra! '-*



//angelica.

Av angelica - 26 oktober 2011 10:35

Hej hej!

Jag vet att min uppdatering vart lite seg, men när man kommer hem från skolan är man helt slut och vill bara skita i allt och lägga sig i ide tills sommaren kommer tillbaka! :(

Men igår mådde jag ganska dåligt, jag var jätte hungrig på lunchen men jag kunde inte äta, det bara tog emot :(

Så idag är jag hemma, det var faktiskt lite bra för jag skulle haft bokreccension idag men jag har bara kommit till hälften av den :( Men jag ska läsa idag, så hoppas jag är frisk imån! Det är faktiskt roligare i skolan än att vara hemma :(

Men nu ska jag gå och lägga mig igen, kanske ringa mamma och fråga om jag får kolla på film :) (ni kanske tycker att det är konstigt, men jag frågar nästan om allt)

Ha de bra! '-*



//angelica.

Av angelica - 23 oktober 2011 22:04

Hej hej! :)

Jag har precis kommit ur duschen och känner mig helt uppblåst efter pizzan förut... usch och fy! :(

Men jag får hoppas att det blir bättre imorgon :)

Nu hade jag tänkt och cheka kissies, kenzas, fokis och amandas blogg :) Sedan blire nog att gå och lägga sig efter jag har packat ner plånbok och busskort i väskan, eftersom det förhoppningsvis är teater imån om den inte är inställd IGEN! :/

Ha de bra! '-*



//Angelica.

Av angelica - 23 oktober 2011 15:41

Hej hej! :)

Idag har jag inte gjort så mycket, blev väldigt förvånad att jag gick upp vid 10 även om jag gick och la mig klockan 3 :s

Men jag och mamma var uppe på vinden förut och fy vad läskigt det var! Jag har aldrig haft ont av att gå på stegar och sånt, men jag har verkligen blivit mesig när det gäller sånt! :(

Vi tog ner en massa bebiskläder som ska säljas och lite leksaker som lillen kan leka med :)



//angelica.

Av angelica - 23 oktober 2011 02:09

hej hej :)

Jag kollade nyss på klockan och insåg att jag kanske borde gå och lägga mig... mamma och christian har vart inne och sagt till mig några gånger, men jag har aldrig kollat på klockan så jag har typ skitit i det :s

Men ville ju såklart höra av mig här fösrt! :D

Ha de! '-*



//angelica.

Av angelica - 22 oktober 2011 23:17

VECKANS HISS:                                   VECKANS DISS:

- Veckans nya frisyr och mina                                  Min dåliga uppdatering! Usch och fy!

60 situps! :) 

Av angelica - 22 oktober 2011 23:08

Hej hej! :)

Vi åt lite mat för någon timma sedan och sedan dess har jag suttit och målat lite :)

Jag vill verkligen hitta på något kul! (asso vid datan, orkar inte ens resa på mig) :s

Jag är dock lite trött så det blir väl att gå och sova istället... :(

Men jag ska nog spela lite på omgpop, kolla fb och lägga in veckans H/D, börjar bli dags att göra det nu, veckan är ju slut imorgon :s

Men ha de så bra! '-*



//angelica.

Av angelica - 22 oktober 2011 16:35

hej hej! :)

jag har precis gjort 60 situps och e helt slut! Jag sitter nu och äter en bit gurka :)

Men nu ska jag fortsätta kolla på tv :)

Ha de bra! '-*



//angelica.

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards