anelias värld

Alla inlägg under oktober 2011

Av angelica - 15 oktober 2011 23:01

Hejhej bloggen :)

Nu sitter jag och skriver mitt sista inlägg för dagen, alltså behöver ni inte sitta uppe mer och vänta på nästa inlägg!

Haha, jag skojja bara ;) det är väl ingen som sitter och väntar på mina inlägg? :O

Iallafall så ska jag cheka in kissies, kenzas och fokis blogg innan jag går och sover.

Och kanske spela lite på OMGPOP.... eller inte... aja, jag får se vad jag orkar.

Hoppas "alla" tipsar om min blogg, kommenterar, ställer frågor till mig och sånt så jag kan kolla bloggen i morgon med ett leende på läpparna när jag ser att bloggen svämmar över av sådant :) (inte för att det är troligt, men man får ju lov att drömma)

Ha de bra så hörs vi imån!

kram kram '-*


//♥Angelica♥

Av angelica - 15 oktober 2011 22:52

       



//♥Angelica♥

Av angelica - 15 oktober 2011 22:29

  Dagens outfit:                                                                        Tjocktröja: Ginatricot ca 150:-

  Linne: H&M. (fått an någon)                                                                               Byxor: Cattis design ca 200:-



//♥Angelica♥



Av angelica - 15 oktober 2011 21:57

VECKANS HISS:                                         VECKANS DISS:                          - Veckans HISS är ju såklart att det äntligen               Veckans DISS är ju ofc den dåliga  

funkade med bilder tillslut! Slutet gott,                          kommentaren!                         

allting gott!                                                                          Fy skäms!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      //♥Angelica♥






























Av angelica - 15 oktober 2011 17:42

Hejhej bloggen...

Jag tänkte börja göra outfit bilder varje dag, men sidan bara laggar och de funkar verkligen inte att lägga upp bilder :(

Jag tänkte också lägga upp veckans hiss och diss, men då var ju mitt arbete med bilden helt onödigt... usch vad jag blir besviken!

Men jag får väl trösta mig inne på OMGPOP och vinna lite på spelen! :)

Förresten så fick jag en kommentar på mitt Ailucrash inlägg där det stod följande; " AiluCrash suger fett!!!" och de va från en anonym... då tänker jag såhär att, okej helt ärligt så bryr jag mig inte ett dugg om vad du tycker om dom! De är ett härligt gäng från kirruna som lirar sköna låtar. Tycker man inte de kan man väl gå in på nån annans blogg och kommentera de till någon som har samma åsikt? Btw så tycker jag att det är ganska fegt att vara anonym om man kritiserar någons åsikter. Den kommentaren kommer med på listan till veckans dissar!!!

Ha de bra! '-*

//♥Angelica♥

Av angelica - 15 oktober 2011 12:41

Hej där! :)

Just nu sitter jag och chekar VR, de har nämligen tips på halloween-sminkningar! 

Jag tror att jag ska satsa på död ängel look.

Jag längtar också till nästa tisdag! för då ska jag och mamma klippa oss och jag ska bleka mitt hår äntligen, det är en extremt ful utväxt nu.

Men jag funderar på att gå ut och ta lite foton nu faktiskt, hösten är ju nästan den bästa månaden att ta foto på! 

En massa fina färger, regndroppar på grenar och sånt! Härligt!

Men jag går ut en sväng nu så lägger jag upp mina foton sedan!

Ha de bra! '-*

//♥Angelica♥

Av angelica - 14 oktober 2011 23:22

tjena mors! :)

Just nu sitter jag och bloggar lite och nynnar lite på en av världens mest härligaste låt! :D Lyssna på den nedanför!! :)

Ha de bra så ses vi la nån gång :P

//♥Angelica♥

Av angelica - 14 oktober 2011 18:37

Hej :)

Idag har jag kollat på TV lite och nu ska jag bada :)

Ha de så bra så kanske jag hör av mig imån :) ciao :)

//♥Angelica♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards