anelias värld

Alla inlägg under juli 2012

Av angelica - 26 juli 2012 13:06

hej hej! :)
här ligger man på edsvikens camping strand o steker i solen! kan de bli bättre? :)

Av angelica - 26 juli 2012 13:04

hej hej! :)
här ligger man på edsvikens camping strand o steker i solen! kan de bli bättre? :)

Av angelica - 25 juli 2012 20:02

Hej hej! :)

Idag har jag vart på nossebro marknad och köpt lite fina prylar :) eller, fått kanske det heter, det var ju lixom inte jag som betalade direkt :s

Men iallafall så var dom väldigt fina :)


Here's some pictures:


                   

Av angelica - 23 juli 2012 14:32

Hej hej! :)
Ingen härlig väckning idag direkt.. min morbror drog bort kuddarna o sprejade vatten på mig..! inte okej ;(
Men jag va på gothia discot i fredags med mina kusiner emma och ida o det var hur kul som helst! dock har jag obegripligt ont i mina vader, hmm.. kan de kanske möjligtvis bero
på att jag hoppade i ungefär 4 timmar? ;)

Puss & Kram
// xoxo, you know that you love me!

Av angelica - 19 juli 2012 19:54

Hej hej!

Jag är helt slut efter att jag har grejat i mitt rum i 2 dagar nu! :o

Vi hade en stylist här hemma för ett tag sedan och hon skrev en 100 meter lång lista på vad som borde göras inför fotograferingen.. (vi ska flytta)

Här kommer listan..


Saker jag har gjort:


- Tagit ner alla plancher och kläder från väggarna.

- Rensat alla lösa grejer från golvet.

- Rensat i hyllorna ovanför sängen.

- Tagit bort allt som hängde på spegeln.

- Tagit bort allt på hyllan under spegeln och ställt dit "smycke-hängare", 2 st askar, 4 st parfymer och 5 st nagellack.

- Tagit bort 2 mattor.

 

Saker jag har kvar att göra:

- Rensa/sortera ordentligt på skrivbordet - låt dator samt ett par saker till vara kvar.

- Häng 2 väskor på krokarna under spegeln.

- Ta bort allt uppe på cd-hyllan och allt som sticker ut utanför hyllplanen.

- Ställ lampan i fönster på det runda glasbordet samt lägg fram en fin bok - ta bort allt annat på bordet

- Rensa på sängbordet - låt klocka och träd med smycken stå kvar.

..................................................
..................................................
.........................................

 

M en iallafall så ska jag på Gothia Discot imån! Fast problemet är jag inte har bestämt något att ta på mig.. Men lägger ut bilder senare på det jag kan tänka mig att ha! :)





Puss & Kram!


// xoxo, you know that you love me!

Av angelica - 18 juli 2012 22:22

       

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards