anelias värld

Alla inlägg under januari 2012

Av angelica - 26 januari 2012 19:57

Hej hej! :)

Jag vet att de var ett tag sen jag bloggade men det finns ju inget att skriva om mitt "svensson liv" :O

Jag har gått två gånger nu på dansen, men jag hänger inte riktigt med.. :/


Jag har en kille nu också sedan i tisdags :P Så vi får väl se hur det funkar :D


Imorgon blir det att åka till pappa, vilket innebär att jag MÅSTE packa idag.. och jag orkar verkligen inte det! :o

Varför hinner jag liksom inte packa imån istället? :o


Men jaja, jag får väl äta upp mina popcorn så jag kan packa sen då :P

Ha det bra! '-*


//angelica

Av angelica - 20 januari 2012 23:41

 

Hej hej! :D

Idag har jag vart hemma från skolan, för jag har haft ont i magen :/

Men nu verkar de ha gett med sig :)

Jag har precis tittat klart på de sista avsnittet av elsas värld, I love it! '-*

Och idag har jag gjort mästerverket här ovanför! Woala! ^^

Men dags o bädda ner sig nu, go'natt!

Av angelica - 20 januari 2012 20:03

hej hej! :)

Nu blire o sätta sig i soffan, äta räkmacka och hoppas på att jag får "behålla" the voice :)

Men dom kommer säkert byta kanal :/

Ha de bra! :) '-*

Av angelica - 20 januari 2012 12:08

Hej hej!

Idag är jag hemma, var hemma igår också.. har kramper i magen :/

Men, men. shit hapens :)

I onsdags vart det den första dans lektionen, och jag hängde knappt me :/

Jag sa det till läraren efteråt och hon erbjöd sig till och med att träna me mig någon övrig dag i veckan :)

Hon e bäst asså! :D

Men jag ska ge det några gånger :) Jag kommer ju träna med Therese , Lisa och Nina också :)

Förresten, lärde känna några nya filurer :D Linn, Lisa, Elin, Maja, Linnea och Jonathan :) 

Haj då! :D


//azzah '-*


Btw, I'm the king of my own life! :D

Av angelica - 12 januari 2012 22:12

Hej hej! :D

Okej, släpp rubriken den är konstig. ;)

Nu står det sova på schemat så bäst att jag gör det!

Men först ska jag snacka lite om morgon dagen :)

Första lektionen är sy-slöjd (2 timmar) då blir det att skapa en onepiece by me ;)

Och dagen avslutas med SO :P

Hur ser eran morgon dag ut? Tell me! :D

Ciao! '-*

Av angelica - 12 januari 2012 22:00

http://myfavoriteday.bloggplatsen.se 


Den här tjejen är grym på att skriva fina kommentarer, och hennes blogg är grym!



Check it now!



Av angelica - 12 januari 2012 20:01

Hej hej! :)

Idag har det vart en lång dag i skolan, började med matte klockan halv 9 och slutade dagen med engelska klockan kvart i 3 :o

Och nu har jag precis gjort klart franska läxan och druckit lite te :)

Vad har ni gjort idag då? :D

Ciao! '-*


P.S Vet att det var ett tag sen jag uppdaterade, men bättre att det blir lite space än ingen blogg alls väl? D.S

Av angelica - 6 januari 2012 19:26

Hej hej :)

äntligen klar, men dags o kila nu! Har tydligen suttit här 8 timmar! :o


Adios! <3

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards