anelias värld

Alla inlägg under november 2011

Av angelica - 30 november 2011 21:55

hej hej!

Min dator dör snart (ingen ide att ladda, ska lägga mig i sängen nu ändå)

Men tänkte bara höra av mig innan! Jag har slumpat runt bland bloggar och bett om länkbyte så vi får la se :)

Men go'natt! '-*

Av angelica - 30 november 2011 20:28

Hej hej alla glada folk! :D

Idag har jag ju vart i göteborg som jag nämnde igår och det var skiiit kul! :D

På konstmuseet va de la inte särskillt kul men teatern var jätte bra!

Och efter det blev det shopping time så nu har jag köpt julklapp till mamma och lillebror! Nu återstår bara det svåraste, att hitta julklappar till christian, pappa och jenny! :o

Men de löser sig nog.. eller?

Men nog pratat om julklappar! Jag, hanna och elvria gick  in på clasohlson (stavnings fel, I know) och då stod det ett visnings-exemplar av en slags karaoke-makapär så hanna gick fram och sa något weard i micken och då lät det i hela affären! Den var alltså ikopplad! :o visning-ex brukar la inte vara i "fungerande form" om ni fattar va jag menar?

Men nu ska jag slumpa runt bland bloggar och "tigga" länkningar :D 

Ha de bra! '-*

Av angelica - 29 november 2011 20:46

Jag:

jag är rädd att jag ska förlora dig. Jag har gått och tänkt på de nån vecka nu. Du e den bästa vännen jag har haft i hela mitt liv. Jag gråter fortfarande när jag tänker på M, och jag vill inte ens tänka på hur dåligt jag kommer må om jag mister min allra bästa vän :'( Känns som om du redan börjat glömma mig... <3


Hanna:

Aw men angelica då :'o du kommer aldrig förlora mig, jag överger inte vänner bara sådär! Och du är den bästa vännen jag någonsin har haft :) det är klart att jag ibland vill skaffa nya vänner och så men du finns ju alltid kvar, närmast :)

jag vet att jag har varit mycket med E det sista, för att jag älskar honom, men jag vill vara med dig också! Känt dig mycket längre och vill aldrig förlora dig! <3

Av angelica - 29 november 2011 20:00

Hej hej! :D

Just nu mår jag mycket bättre efter de som har hänt, men jag har vissa stunder som jag faller genom golvet om ni fattar vad jag menar.

Men ikväll händer inget iallafall ska la dra ner o duscha och sedan blire sängen och en bok :)

Imån blire o åka på skolutflykt till göteborg för att först kolla på konstmuseum och sen till teater jaguar :)

Och om man lägger ihop den fritid vi får efter och emellan så blire ca 5 timmar :)

Alltså 5 timmars shopping me mina girls! :D

På tal om mina girls så saknar jag dom grymt mycket! Therese var ju urgullig förut o ringde för att fråga hur jag mådde o så! :') Vad vore livet utan er tjejer? INGENTING!!!

Nu kom jag o tänka på mina och hannas sms... :'/ ska fråga hanna om jag får lägga upp dom sen ...

Men vi hörs la! :)

Av angelica - 29 november 2011 16:03

Hej hej!

Idag har jag spelat tv spel hela dagen eftersom jag inte vart i skolan pga av en sak.

Igår grät jag minst en timme innan jag somnade på en dyblöt kudde...

Men nu ska jag spela så vi ses la! '-*

Av angelica - 27 november 2011 12:44

Hej hej!

Igår vart de konfa-"möte" (awesume) sedan kolla jag och therese på film :)

Och när mamma slutade jobbet åkte vi till sjövik o hämta sandra, sen åkte vi till bettan på smyckeparty! :D

Sandra har sovit här också, men tråkigt nog så kom hennes pappa och hämtade henne när vi satt och åt frukost :(

Och som rubriken lyder så har jag fått kontakt me ML igen. (jag kallar honom ML för jag vill inte ge ut namn)

Och för er som inte vet vem han e så är han en kille jag har snackat me sen i sommras, men när vi skulle träffas dök han dock aldrig upp. Men nu får vi la se hur de går, han verkar ju väldigt intresserad men det lär ju bli som förra gången... och jo, jag vet att han existerar för såg hans kompis här om dagen så då borde la han också finnas!?

Men, men.. who knows? 

Nu ska jag koncentrera mig på min andra dator där jag spelar sims :D

See you later, bye bye! '-*

Av angelica - 25 november 2011 18:24

Av angelica - 25 november 2011 17:50

Hej igen!

Jag glömde säga att jag har fått en ny lampa! :D den är skiit fin! :)

Och jag blev besviken igen.. skrev till honom på facebook, men han svarade inte... :(

(Här kommer en bild på min fiina lampa!)

 

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards