anelias värld

Alla inlägg under november 2011

Av angelica - 3 november 2011 23:23

Ida gick på min skola förut och hon fick mitt pris i en foto-tävling eftersom jag aldrig kom :s

Jag känner inte direkt henne men hon verkar snäll :) ♥



//angelica.

Av angelica - 3 november 2011 23:20

Rose-Marie är min mammas faster och hon gillar katter :D

Hon är snäll och rolig :) ♥



//angelica.

Av angelica - 3 november 2011 23:14

Camilla är en av mina två mostrar och är jätte snäll! :D

Hon skämtar mycket med allt och alla. :) ♥


//angelica.

Av angelica - 3 november 2011 22:25

Hje igen! :)

Jag har skrivit såhär i min logg på facebook:

"Gilla så skriver jag ett blogg-inlägg om dig! :)"

Så nu har jag 6 pers att skriva om och de lär ju ramla in några till... *suck* ingen sömn för mig då alltså...

(Btw, här kommer shopping-bilderna)

 Skopunkten 349 :-  

Bikbok 150 :-

    

Åhléns 199 :-

Av angelica - 3 november 2011 20:51

Hej hej! :) 

Nu har hanna åkt hem och jag fick jätte tråkigt :(

Men jag får väl trösta mig själv med längtan tills på söndag!

Jag ska följa med hanna på kycklingkuppen! :)

(om de e någon som inte vet vad det är så e de en fotbolls-kupp)

Blir la och cheka lite boy's ;)

Men jag är väl skyldig er en blick på det som har hänt :P

I Tisdags så åkte jag och hanna till  allum och shoppade :P (shopping-bilder är på g)

jag köpte en college-tröja (stavning), ett par tofflor, ett par jeans och ett par skor! :D

(Mamma betalade allt, tack så mycket!)

Och igår kom hanna hit, vi gick ut på en promenad ca 1 timma och sedan var tanken att vi skulle lana men inget spel ville funka :(

Men iallafall så deckade jag (i hannas säng, men jag vaknade senare) och idag så har vi kört moppe och spelat lite fotboll men hanna tröttnade på båda :s

Men jag får la gå och ta bilder på tisdagens resultat som jag lovat nu ;)

Ha de bra, så hörs vi! '-*



//angelica.

Av angelica - 2 november 2011 11:20

Hej hej! :)

Vart lite dålig uppsatering, men man vill ju passa på att umgås med kusinerna och min moster när man väl är där ;)

Men nu var de någon som ropade på hjälp.. kan de vara mamma som behöver hjälp med facebook? hahah, right :P

Men jag får la gå och lösa problemet och lägga ut en önskelista på fb sedan ;)

Ciao '-*



//angelica.

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards