anelias värld

Alla inlägg den 3 november 2011

Av angelica - 3 november 2011 23:43

Ida är min kusin och en av mina närmaste vänner! :D

Vi ser varann som systrar och har gjort i stort sätt allt tillsammans :)

Vi bråkar ibland, men jag älskar henne ändå! ♥


//angelica.

Av angelica - 3 november 2011 23:40

Hanna och jag har känt varann sedan första klass och vi är riktigt bra vänner, enligt mig är vi bästisar men jag vet inte hur hon tycker :)

Hon är snäll och den bästa vännen som finns! ♥

Jag älskar henne grymt mycket! ♥


//angelica.

Av angelica - 3 november 2011 23:37

Felicia är jennys kusin och vi brukar träffas hos jennys mormor och morfar på jul.

Jag har inte direkt pratat med henne vad  jag minns, men hon verkar iallafall snäll :) ♥


//angelica.

Av angelica - 3 november 2011 23:32

Emma är dotter till pappa och jennys kompis.

Jag har träffat henne ganska många gånger och vi skulle gått på gothia-discot tillsammans, men vi gjorde aldrig det för det gick svin-influensa då :s

Jag kan inte direkt säga att jag känner henne, men när jag har pratat med henne så har hon iallafall vart snäll :) ♥


//angelica.

Av angelica - 3 november 2011 23:27

Ida går på min gamla skola och jag har väl vart med henne någon gång för två år sedan :)

Hon gillar hästar och verkar snäll :) ♥



//angelica.

Av angelica - 3 november 2011 23:23

Ida gick på min skola förut och hon fick mitt pris i en foto-tävling eftersom jag aldrig kom :s

Jag känner inte direkt henne men hon verkar snäll :) ♥



//angelica.

Av angelica - 3 november 2011 23:20

Rose-Marie är min mammas faster och hon gillar katter :D

Hon är snäll och rolig :) ♥



//angelica.

Av angelica - 3 november 2011 23:14

Camilla är en av mina två mostrar och är jätte snäll! :D

Hon skämtar mycket med allt och alla. :) ♥


//angelica.

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards