anelias värld

Alla inlägg den 24 november 2011

Av angelica - 24 november 2011 21:11

Hej hej...

Just nu känner jag mig övergiven, men jag venne varför...

Jag har vänner och familj vad mer behöver man?

Jo visst vill jag väl ha en pojkvän, men de kommer väl.. jag kommer ALDRIG få han jag vill ha ändå så... Jag har redan sabbat min chans hos honom... jag borde läggas in på psyk eller något så att jag får hjälp med att komma vidare i mitt liv... asså, jag menar.. hur normalt e det att gilla en och samma kille i typ 3 år? och man ändå vet att man inte har någon chans att få honom? I'm in danger, could someone please help me?

Av angelica - 24 november 2011 20:01

Hej hej!

Jag måste säga att jag blir helt galen på data-musen!!! den typ funkar ju inte! Jag hoppas verkligen att jag får en ny med sladd i julklapp! (bild nedan)

   

Av angelica - 24 november 2011 19:01

Hej hej!

Ja, som rubriken säger så är jag verkligen usel på att blogga :/

Men jag tänker inte sluta för de! :D

Jag bloggar när jag har lust helt enkelt och jag kan ju alltid låtsas att jag har läsare :)

Det är verkligen skönt att skriva av sig lite ibland :)

Tänkte lägga in bilder också :) 

   Dagens outfit! Tröja ifrån Monki och shorts ifrån Bikbok!   Ooops! it look like a bomb! :O   Erkänn att det är en fin färg på min body lotion? ;D

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards