anelias värld

Alla inlägg den 5 november 2011

Av angelica - 5 november 2011 22:35

hej hej! :)

Ja, som jag nämnde i det förra inlägget så har jag nu börjat blogga på ett annat place och det typ suger (N)

Men vad ska man göra när det inte funkar att ladda bilde? :s

Imorgon blir det att åka in till stan med hanna då, najsigt! :D

Men nu ska jag försöka ladda upp en bild här, kolla busstider och sova!

Ha de gött! '-*


//angelica.

 

Gaaah!!! de funka! aha, aha, aha! :D men kommer dock fortsätta på den andra sidan oxå :)

Av angelica - 5 november 2011 18:35

hej hej! :D

Som det står i rubriken så funderar jag på att byta sida ett tag så jag kan ladda upp bilder!

Det är verkligen trist att jag inte kan det... :/

Men jag får la leta upp nån sida så jag kan lägga in en bildbomb! :D

Ha de '-*



//angelica.

Av angelica - 5 november 2011 15:08

133 frågor
- som alla måste göra :]

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - tråkigt nog, ja :o
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - njäe..

hur många har du varit kär i ? - venne :s
är du kär just nu ? - kanske ;)

- Nio frågor om dig själv

namn?-  Angelica
när fyller du år? - 25 Februari
några piercingar? - räknas öronen?
vad har du på dig just nu? -  Mamma säger att det kallas kläder :o
vilken årstid är bäst? - Sommar!!!!! :D
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sovmorgon!hahah, näeh men jag venne :s
vad tycker du mest om hos dig själv? -  öhm... inget? :s
vad är du bra på? - fråga nån annan!
vem älskar du mest på denna jorden - mig själv! (jag e den enda personen jag inte kan bli av med så de e la självklart!?)


- 9 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig ? - Jag och ingen annan :P

vem är snyggast av dina vänner? - alla är la snygga på sitt sätt!?
vem är mest partyprisse? - Sandra K och Ida tror jag :P

vem av dina vänner är mest "evil" ? -  elvira

- 8 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - ida (om hela släkten räknas, dom e ju ändå min familj?) 
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nä, inte direkt :s
vem är farligast i din familj? - JAAAAG! akta dig, jag bits!
vem ser roligast ut i din familj? - öhm... jadu...
vem är coolast? - jag och alla andra :D
har ni något husdjur? - en kanin, en katt och en hund (hund hos pappa och resten hos mamma)
står för underhållningen? - Sara :D
vem sover du oftast med? - mig själv?

10 frågor om idag
vad har du gjort? - slappat :P
vad ska du göra nu? - äta macka.
har du gjort något dåligt idag? - japp! jag förlorade på ett spel... *snyft*
vad har du ätit idag? - frukost.
har du duschat idag? - nääj, kankse sen :P
är du trött nu? - japp *gäsp*
vad händer i morgon ? - in till stan med världens bästa hanna dåe :D <3
har du varit i skolan idag? - nääj, de e lov!?

- ANNAT

Hur mår du just nu?- sådär
Har du piercat dig? - om öronen räkns, så ja :)
Är du hungrig nu? - japp! akta dig så du inte blir uppäten! grr!
Vad är klockan nu just nu? - 17:42
Vilka sidor på Internet är du inne påjust nu? -  bloggplatsen, fb, blogg.se, devote, hotmail och kissies

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - mamma
vem ringde du senast? - mamma
vem smsade du senast? - eddie
Hur länge sen var det du träffade din pappa? - venne

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - näj
Vilket är ditt favoritband/artist? - venne, många.

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja, jag har för många :D
Har du fler än 3 jeans? - kan hända
Har du fler än 5 tröjor? - ajjemen

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - jaop, nästan jämt
Använder du wax? -  varje vardag (utan los osv.)
Använder du ögonskugga? - sällan
Använder du kajal? - sällan
Använder du volymspray? - om volym-värmespray räknas?
Använder du skinspray? - noep
Använder du parfym? - absolut!
Använder du brunkräm? - gjorde för ett tag sen, men de e skit!
Uppsatt hår eller nersläppt? - både
plattar/lockar du håret varje dag? - ajjemen :)
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - noep


KÄRLEK
Är du kär just nu? - kanske
Har du kysst någon idag? - nääj.
Har du ett förhållande? - näj
har snott en kompis pojkvän/flickvän? - absolut inte!

Vad hette din första flickvän/pojkvän? - samuel -.-
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nääj! vrf skulle jag?
Vem sov du senast bredvid? - ingen aning, nån från gatan. haha, nää men jag venne
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - ingen
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 14 elr 15 :P (de är dock inte tsm nu)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nääj.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - aldrig i livet!
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - en snygg stil ;D hahah :)
Av angelica - 5 november 2011 13:48

Av angelica - 5 november 2011 12:11

Hej hej!

Just nu sitter jag och vilar magen efter en härlig toast frukost! :D

Men om vi byter samtals ämne ett tag och snackar om min starka rubrik, så kanske ni fattar synpunkten.

Jag tänkte ju ladda upp en bild bomb igår, men det funkade inte att ladda upp bilder och det funkar fortfarande inte!

Jag tror jag ska skicka ett mejl och klaga! Om det ska fortsätta såhär så kommer jag garanterat byta sida!



//angelica.

Av angelica - 5 november 2011 00:08

hej hej! :)

Jag slänger iväg detta inlägget innan jag bäddar ner mig i sängen :)

(jag kommer inte somna på ca 1 timme ändå, men jag måste börja vända på dygnet)

Men iallafall så fick jag ett sms från sötnosen ida: "vad vill du heta i min kontakt lista? svara och skicka vidare så får du en roligare kontaktlista... :)" 

Och jag svarade: " Angelica bajsröv e x'd" på skoj, men nu kommer jag säkert heta det på hennes kontaktlista... :o

Men jaja, shit the same asso :D

Jag skickade vidare till de flesta  i min kontaktlista (man vill ju inte skicka till mamma typ) och här kom resultaten på de som svarade:

- Ida: Skurhinken :')


- Johan: kukenstår :)


- Lisa: haha, Lisa bensryd kanske? :-) <3



Hahah, så goa folk jag känner :')

Men go'natt då, så hörs vi la imån :D 



//angelica '-*

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards