anelias värld

Alla inlägg den 4 november 2011

Av angelica - 4 november 2011 22:29

hej... :/

Som jag nämnde förut så har jag laddat upp extremt få bilder, så tanken med detta inlägget var att det skulle bli en bild bomb.... men det gick åt skogen för denna j*vla sidan laggar ihjäl sig så det går inte att ladda upp bilder! Jag har försökt någon timme nu, helt meningslöst... *suck*

Men jag får väl fördriva tiden genom att spela lite LoL då... (ganska trist)

Kom gärna med förslag på roliga saker att fördriva tiden med!

(dvs, om ni "vågar" kommentera, har ju inte märkts hittills)

Ha de bra och BOMBA MED MASSA KOMMENTARER OM VAD JAG KAN GÖRA! :D


//angelica '-*

Av angelica - 4 november 2011 17:11

Jag venne riktigt vad jag ska skriva om dig, men jag får väl göra ett försök :)

Vi gick i samma klass i 0:an och du är lisas kompis :)

Du verkar snäll :D



//angelica

Av angelica - 4 november 2011 17:07

Lisa är en rolig och snäll filur som är en av mina närmaste vänner! ;D



//angelica.

Av angelica - 4 november 2011 15:27

hej hej! :o

Förut när jag höll på att skriva om människorna (hahah) så hörde jag en hög j*vla smäll och hela huset började skaka!

Jag fick panik asso! Jag satt och skakade minst 10 minuter! :o

Men nu vet jag troligen va det var för något ;D

Dom sprängde i grushålan tror jag  :)


Vi hörs! '-*



//angelica.


Av angelica - 4 november 2011 14:50

Patrick är en av mina 5 morbröder.

Han är jätte snäll och rolig, sist jag var hemma hos honom och hans tjej så fick jag en massa saker :D

Jag längtar snart ihjäl mig efter att få komma till dom igen! Vi hade jätte roligt och vi hade skräckfilms-maraton! :D

Och han tyckte i var barnsliga som blev rädda för skräckfilmer, men så fort det kom småkryp så skrek han till och drog snabbt upp fötterna i soffan! hahah! :D <3


//angelica.

Av angelica - 4 november 2011 14:48

Sara är min kusin och släktens pajas! :D

Hon skrattar mycket och e jätte rolig! :) <3



//angelica.

Av angelica - 4 november 2011 14:44

"Bettan" är en av mina två mostrar och mamma till mina två kusiner emma och sara :)

Jag kommer hem till dom ibland och då brukar vi ha jätte kul! :D

Hon skämtar och e jätte rolig! :D <3


//angelica.

Av angelica - 4 november 2011 14:37

Jag vet inte direkt vad jag ska skriva om honom, men han gillade inlägget så jag får la komma på något...

Vi går i samma klass sedan 7:an :P

När jag länkade min blogg på fb så skrev han en rolig ironisk kommentar: " Va fin blogg du har, ska bli roligt att följa den kan vi inte ta en kopp kaffe snart bara hör av dig." Hahahah, så sjukt kul!                                                                                                                                                                                                                                              //angelica.


























































Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards