anelias värld

Alla inlägg under januari 2012

Av angelica - 6 januari 2012 17:47

Hej hej! :)

Sitter och försöker ladda ner picasa så jag kan göra en bättre header! :D

Har precis "länkat" min blogg på lite olika ställen, bland annat på kissies blogg :P

Dock fick jag napp på en tjej som bara berättade hur sämst min blogg e, men jag bloggar om vad som händer i mitt liv. Så mitt liv e tydligen sämst :o Men det kan jag intyga med att det inte är! Men fick ju faktiskt bra tips av andra också :D tack så jätte, jätte mycket! :)


Av angelica - 6 januari 2012 16:06

Hej hej! :)

Även om det är över ett år kvar tills jag ska välja inriktning på gymnasiet så har jag redan panik!

Jag har läst lite överallt att vi ungdomar har för höga framtids planer och vill bli kända. Men det är väl ändå allas dröm innerst inne? Jag menar, vem vill inte se affisher (stavnings fel) på sig själv överallt? Och bli älskad av fler än sina nära och kära? Eller är jag helt ute och cyklar nu? Alla utan "vi ungdomar" kanske vill gömma sig för omgivningen helt och hållet? 


De flesta har nog svårt med att ens komma på vad dom vill jobba med skulle jag tro, men jag har svårt att välja... Antingen vill jag bli skådespelerska, frisör, stylist, inredare, koreograf eller make up artist. :/

Av angelica - 6 januari 2012 15:50

     

Av angelica - 6 januari 2012 13:42

Denna lilla tjejen e ju grym på riktigt! :o


Av angelica - 2 januari 2012 23:34

 

Byxor: Cubus, 199 :-









 

Tjocktröja: Ginatricot, 199 :-








 

T-shirt: Ginatricot, 50 :-



 

T-shirt: Carlings, 100 :-





Magtröja: Monki, 60 :-






Klänning: Monsoon Design, 159 :-


  


Kors-halsband: Bling, 99 :-








Buddha-halsband: Bling, 60 :-


 


Plumping Lip-Gloss: Kicks, 169 :-










  

Fondation: Kicks, 159 :-

Av angelica - 2 januari 2012 23:23

Hej hej! Idag har jag och Hanna vart i nordstan och shoppat lite :D Jag lägger upp mitt shoppingresultat senare ;D

Men om jag ska återgå till ämnet då.. Nyår var väl ganska okej, fick skit ont i magen och gick o la mig vid halv 11 så inte blev det några raketer för min del :/

Men maten var ju god iallafall :D Bilder här nedanför |

                                                                            |

                                                                            V


       

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards