anelias värld

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av angelica - 11 mars 2012 16:13

Hej hej.


Varje gång jag chattar eller sms:ar med någon jag inte brukar göra det med så slänger jag alltid ut "asså, säg till om jag är irreterande eller något. För jag slår vad om att du inte är ensam om det." Eller något i den stilen. 

Men varför!? Det får bara folk att tycka att jag är ännu mer störande..

Och till svar får jag alltid typ; "Men asså nej, det är lungt." Eller något sånt.. Betyder det att ni säger det för att vara snälla eller är det sant?

Asså om ni tycker att jag är irreterande så snälla säg det! Då lovar jag att jag ska sluta skriva till er!


Som tillexempel på engelskalektionen så frågade läraren mig högt i klassen; "What's youre plans for the future, Angelica?"  och mitt svar var ett bevis på min självförtroendebrist.. "I'm gonna be a homeless person."

Och alla började småskratta, för de trodde ju såklart att det var ett skämt.. men det var faktiskt halvt seriöst.

Jag tror inte ett enda dugg på mig själv, jag vill bli psykolog, danskoreograf, brandman eller modell.. Men här är en "lista" på varför jag troligen inte kommer bli något av det:


PSYKOLOG: Kommer ha för dåliga betyg...


DANSKOREOGRAF: Kommer ha för dåliga betyg och för dålig kondition...


BRANDMAN: För dåliga betyg i idrott och för dålig kondition...


MODELL: Kommer vara för kort, för "mullig" och för ful...


Någon som har några superbra tips på hur man


förbättrar självförtroendet? :/



Have a nice day, beacuse I won't... <3



Av angelica - 11 mars 2012 13:28

Hej hej! :)


Är det någon som har lust att länka min blogg på


sin blogg? Jag kan länka dig med! :D


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag trodde att jag skulle bli frisk idag, men nej nej.. Tog tempen förut och det visade sig att jag har 37.6 i feber.. 

Vilket betyder att det sket sig med att dansa och träna idag.. :/ (asså hemma)


Men, men.. tur att jag kan "tröstäta" chips.. Hehe :P


Ha en bra dag, för de ska inte jag ha! :P <3


Hostigt vänliga hälsningar från lilla mig! ;D

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards