anelias värld

Alla inlägg den 1 april 2012

Av angelica - 1 april 2012 19:31

Igår: Igår vart de konfa.. E och L vände ryggen till mig ett antal gånger och alla pratade om sånt som jag inte hade ett skit me o göra.. Skulle vart filmkväll efteråt men hängde inte med. Hade fastnat i tanken om att jag skulle bli sittandes ensam som jag gjorde 50% av den tiden som dom tyckte var roligt.. De slutade med att jag började lipa och tycka att jag är en fullkomlig idiot som bara tycker synd om sig själv.. en fin fin kväll alltså.. eller inte! Men mina fin fina vänner bad ju om ursäkt såklart! :)


Idag: Dagen är inte så mycket att snacka om men jag har förstört mammas kväll som alltid för att jag inte går ifrån datorn och tar min spruta.. men jag är faktiskt snart klar så tyckte inte att det var någon idé att gå ifrån för då skulle de slutat med att jag suttit ännu längre..


men vad hade livet igentligen vart om det inte fanns ett enda litet hinder ivägen?.. Jo, ett paradis!


Ha de bra!

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards