anelias värld

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av angelica - 26 augusti 2012 21:32

Hej! Ja, som rubriken säger så börjar dansen imån och jag längtar såååå himla mycket! Denna terminen ska jag verkligen göra stora rörelser även om jag inte är säker på om jag gör rätt! Man lär sig med tiden, right? ;) Men snacka om att man kommer vara helt utmattad efter ungefär 2 timmar dans? Men det är verkligen värt det. Som ni säkert har märkt så har jag ändrat lite här och jag är faktiskt ganska nöjd :) dock skulle jag vilja att slitningen gick ända ner, det ser lite konstigt ut när den bara slutar. På tal om ingenting så säger folk att det är viktigt att bjuda på sig själv ibland, så tänkte börja lite smått! ;)



 

Den bjuder jag på! haha ;)





Puss & Kram!

//xoxo, you know that you love me.

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards