anelias värld

Alla inlägg den 11 december 2011

Av angelica - 11 december 2011 21:36

hej hej! :P

Ikväll har jag väl inte gjort så mycket.. jag har sms:at lite och chattat på fejjan :)

Tänkte lägga upp en bild som faktiskt e sann, alla kanske inte fattar va de står men ni som fattar borde förstå budskapet. Go'natt '-*

 

Av angelica - 11 december 2011 18:30

Hej hej! :D

Jag är helt slut sen igår! De va ett STORT disco i falköping som heter lussenatta och jag va på de förra året också men detta året va grymt mycket bättre! Jag var modigare  i år, jag dansade non stop typ och ida hade skrivit SINGEL me stora bokstäver i min panna! hahah xD

Så nu vill jag bara att nästa år ska rinna iväg fort som tusan så de blir lussenatta igen! Jag saknar redan alla folk! :(

Först va de karaoke, sen matkrig på donken och sen dans non stop! :D

Lägger upp två bilder här nedan :) 

Jag ska sno lite bilder ifrån idas fejja sen när hon lagt ut dom :)

Ha de bra, för de kommer jag inte ha förrän om ett år! '-*

   

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards