anelias värld

Alla inlägg den 22 december 2011

Av angelica - 22 december 2011 17:13

Hej hej!

Just nu sitter jag och spelar och chattar på fejjan :) 

Jag chattar ju förstås me K som vanligt... men asso ärligt talat, jag venne vad jag ska göra! Jag gillar K jätte mycket (tror jag :s) Men han gillar inte mig och jag vill bara radera allt som har me honom och göra ur mitt huvud, men ändå kan jag bara inte sluta chatta me honom o så... Any help here!? :s

Men nu har F skrivit så ska la checka de!

Ha de bra! '-*


P.S Min lillebror kom in i mitt rum förut me min gamla luciakrona på huvudet! x) D.S

Av angelica - 22 december 2011 13:42

Hej hej! :D

Hahah, min rubrik e lite weard, men jag kom inte på något att skriva där! x'd

Men vad gör alla denna dag igentligen?

Jag sitter iallafall och chillar vid datorn och lyssnar på en liten plutt som inte vill sova och bara skriker :s

Men om man tar på sig sina hörlurar och sätter på hög musik så ska man nog slippa skrik :)

Men nu ska jag fördriva tiden lite inne på omgpop och spela ballono eller nåt sånt :D

Ha de bra så hörs vi la! '-*

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards