anelias värld

Alla inlägg den 14 december 2011

Av angelica - 14 december 2011 22:21

Hej hej! :)

Som jag nämnde i det förra inlägget så e jag olyckligt kär, men nu har jag iallafall sagt de till honom och han typ reagerade inte direkt :s Jag vet att han gillar Lisa... :/

Men nu måste jag gå och lägga mig annars blir mamma galen på mig och jag blir irreterad när jag inte får rejält med sömn! :o

Det blir dock inget me Alicia imån, hennes fostermamma tyckte att de va bättre på lovet istället.. :s

Men ha en go natt! '-*

Av angelica - 14 december 2011 17:53

Hej hej! :)

Jag har ju vart på ett disco i helgen som sagt och jag hängde ihop med några stycken och jag har börjat gilla en av killarna, mer än som vän... Helt sjukt tycker jag eftersom jag bara har träffat honom en gång, men problemen är större än vad mitt hjärta klarar av att bära inom sig... Vi bor alldeles för långt ifrån varann, så kommer aldrig träffas typ... och han gillar nog inte ens mig, han gillar min kompis som var med på discot... För han skriver till henne varje dag och skrev typ att hon verkar vara en väldigt snäll och omtänksam person... De e ju 75% säkert att han gillar henne... När ska det bli min tur igentligen!? Orka vänta tills gymnasiet lixom? :(

Imorgon blir det kanske att vara med Alicia, lite weard eftersom vi knappt har pratat :s

Men det blir väl kul (om det blir av, får se vad hennes fostermamma säger) :D

Men nu ska la jag spela något tråkigt spel på fellan eller något... btw, nu kommer inte jag se Hanna förrän nästa år!!! :( Kommer dö av saknad asso! Saknade henne redan efter en halv minut :/ Men jag har ju mina andra vänner... fast ingen av dom är ju Hanna!!! :/

Men ska la dra nu, ha de bra för mig oxå tack!! '-*

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards