anelias värld

Alla inlägg den 13 december 2011

Av angelica - 13 december 2011 21:03

Hej hej!

Idag mår jag inte så bra ärligt talat...

Har fått reda på några betyg och har gissat på E på varje åmne (E= godkänt) och jag hade rätt på alla utom engelska där jag fick D (D = mellan G och VG) Jag har verkligen kämpat och gjort mitt bästa, men så fick jag bara E. Och med det nya betygssystemet känner man sig helt värdelös när man får E eftersom det finns E, D, C, B och A. Eller det finns ju F också men det är ju underkänt :/

Asså nu när jag har fått E i de flesta ämnena så har min "kämparglöd" försvunnit och det känns som om jag aldrig kommer nå ett högre resultat... När jag fick reda på betygen förut så blev jag först skitförbannad och började sparka på väggar och skåp och sen bara jag bröt ihop och började gråta... :(

Ha de bra för mig också! '-*

Presentation


Jag är en filur på 15 år som ÄLSKAR mode och att fotografera. Det där med mode skulle man nog inte ha en aning om, iallafall inte om man tittar i min garderob. Men ibland passar man helt enkelt inte i vissa kläder och ibland säger plånboken nej.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

6 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards